valensoreninkameroen.reismee.nl

Dag van vertrek!

En we zijn bijna weg!!!!
We (Helena en Tim, Soren en Valerie) gaan 3 maanden van onze stage verderzetten in Kameroen, gynaecologie en pediatrie.
Tegen 18u hebben we afgesproken ergens in Kortrijk en dan gaan we richting Parijs.
Daar zullen we overnachten om dan morgen vrooooeeg naar het vliegveld te gaan en dan jaja weg ermee :)
De eerste dagen blijven we in Douala, waar dat weten we nog niet goed :) Ze komen ons halen op het vliegveld dus dat zal wel in orde komen.
Vrijdag komt een zuster ons halen om richting Njinikom en Shisong te gaan. Soren en ik zullen afgezet worden in Njinikom, Helena en Tim worden verder gebracht naar Shisong.
Hoe de rest van de trip gaat verlopen is nu nog een klein raadsel dus we houden jullie op de hoogte van zodra we zelf meer weten!

xxxx

zenuweeeeeeeeeeeen!!!!

Reacties

Reacties

Ines

Veel succes!
ik kom zeker af en toe eens lezen hoe het daar gaat!
doeta goe he!
xx

Rita Raus

Wel lieve schat ik ga je toch missen en ik ben ervan overtuigd dat ik dat gevoel niet alleen zal hebben ... nietemin heb ik bewondering voor wat je daar allemaal zal gaan doen !
Veel succes, ik zal elke dag eens komen piepen op je blog hoe het met je gaat ben echt benieuwd
xxxxxxxxx

Dorien Elsen

Keeeeeiiii spannend! Ik kijk ongelooflijk hard uit naar jullie verhalen en ben al heel de dag aan jullie aant denken. Straks is het gewoon zo ver! Niet te geloven! Goeie reis en veel bloggen he! Dikke kussen

Dr. Jo Leenders

Benieuwd om langs deze weg jullie te kunnen volgen.

Veel succes!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!